دلایل انتخاب چادر کوهنوردی سه فصل

دلایل انتخاب چادر کوهنوردی سه فصل

یکی از وسایل مهم و ضروری در سفرهای کوهنوردی، چادر کوهنوردی مناسب و باکیفیت برای راحتی است. اکثر افرادی که می خواهند برای مدت طولانی به کوهنوردی بروند سعی می کنند چادری متناسب با برنامه سفر خود پیدا کنند و تمام ویژگی های کاربردی و مفید را داشته باشد. چادرهای کوهنوردی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما چادر کوهنوردی سه فصل پرطرفدارترین چادر در بین کمپ نشینان است. بسیاری از افراد به دلایل زیادی از این چادر برای کوهنوردی استفاده می کنند. در ادامه توضیح خواهیم داد که چرا باید چادر مسافرتی سه فصل را انتخاب کنید. در صورت تمایل به خرید این نوع چادر کوهنوردی میتوانید از طریق فروشگاه چادر نوری اقدام به سفارش محصول نمایید .

دلایل انتخاب چادر کوهنوردی سه فصل

یک چادر کوهنوردی مناسب باید کوهنورد را از هرگونه آسیب محافظت کند. چادرهای کوهنوردی سه فصل این ویژگی را دارند و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین چادرهای کوهنوردی هستند. چادرهای کوهنوردی سه فصل برای استفاده در بهار، تابستان و پاییز ایده آل هستند. این چادرها بسیار سبک هستند و حمل و نقل آسانی دارند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای کوهنوردی هستند.
چادر سه فصل به گونه ای طراحی شده است که به راحتی از جریان هوا عبور می کند. بنابراین در برابر رطوبت و هوای بارانی مقاومت خوبی دارد. و در این شرایط بدن خود را خشک نگه دارید البته این نوع چادر برای شرایط برفی سنگین توصیه نمی شود.
در طراحی چادر کوهنوردی 3 فصل نیز از ترکیب عایق و تهویه مطبوع استفاده شده است. گرما را حفظ می کند و در هوای سرد محیطی گرم را فراهم می کند و در هوای گرم چادر را خنک نگه می دارد. قسمت تهویه مطبوع دارای زیپ است که در صورت عدم نیاز به هوا بسته می شود و از ورود عناصر به داخل چادر جلوگیری می کند. یکی دیگر از دلایل انتخاب چادر کوهنوردی 3 فصل، ضد آب بودن و قابلیت تنفس آن است که این نوع چادر را از سایر چادرها متمایز می کند.


مزایای چادرهای مسافرتی سه فصل

از کوهنورد در برابر برف و باران محافظت می کند
محافظت شخصی در برابر آسیب و نیش حیوانات.
داشتن مکانی گرم، امن و خنک در فصول مختلف
مقاومت و قدرت قوی


نکاتی برای نگهداری از چادر مسافرتی سه فصل

چادرهای کوهنوردی مانند سایر تجهیزات کوهنوردی برای سالم ماندن و سالم ماندن نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. به عبارت دیگر مراقبت صحیح از چادر باعث افزایش طول عمر چادر می شود. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک چادر کمپینگ سه فصل را حفظ کنید.

1. نگهداری صحیح از چادر

درست است که چادرهای کوهنوردی بسیار بادوام هستند، اما از آنجایی که پارچه‌ای هستند، در برابر اجسام تیز، سنگ، میخ و… مستعد هستند. ممکن است در اثر ضربه آسیب ببیند، بنابراین بهتر است از یک سطح نرم استفاده کنید. سطح صافی را انتخاب کنید و مطمئن شوید که هیچ عامل مضری در آن ناحیه وجود ندارد. همچنین استفاده از حصیر را فراموش نکنید تا کف اتاق زیر شیروانی خراشیده یا آسیب نبیند. چادر را پس از استفاده در کیف خود نگهداری کنید.

2. بسته بندی مناسب چادر

نکته دیگر در نگهداری از چادر مسافرتی به مدت سه فصل این است که چادر خشک و عاری از رطوبت باشد زیرا رطوبت باقی مانده در چادر باعث ایجاد کپک و بوی نامطبوع در چادر و همچنین شکستن چادر می شود. پایین. خاصیت خود را از دست داده و دیگر موثر نیست.

3. استفاده مناسب و صحیح از چادر مسافرتی

چادرهای سه فصل دارای ظرفیت مشخص هستند. اما استفاده بیشتر از ظرفیت چادر به آن آسیب می رساند.

4. تمیز نگه داشتن چادر

وقتی بعد از یک سفر هیجان انگیز به خانه برگشتید، فوراً چادر را باز کنید و داخل و خارج چادر را از گرد و غبار، پوست درخت، گل و لای و … تمیز کنید، زیرا در صورت کثیف شدن چادر به آن آسیب می رساند. برای تمیز کردن چادر خود از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید زیرا ممکن است به چادر آسیب برساند. می توانید آن را با یک پارچه نرم مرطوب تمیز کنید و سپس بگذارید چادر خشک شود.

فروشگاه چادر نوری بزرگترین مجموعه ای است که در زمینه تامین تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی همچون چادر مسافرتی با بهترین برندها فعالیت دارد .

برای مشاهده محصولات در فروشگاه چادر نوری کلیک نمایید.